שאלות נפוצות

שאלות כלליות

אנחנו מגיעים למגוון של איזורים במרכז הארץ

לבדיקה האם אנחנו מגיעים לאזור מגוריכם אנא בדקו בעמוד אזור חלוקה באתר

עלות המשלוח הינה 28 ש"ח

כן, מינימום הזמנה 180 ש"ח לא כולל עלות דמי משלוח

כן, לצילום התעודה אנא עברו לעמוד כשרות באתר

אין צורך להיות בבית.

השליחים שלנו ייצרו עימכם קשר לפני וישאלו אם ניתן להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת, ואתם תקבלו עדכון בעת הגעת המשלוח.

עיקר המשלוחים מבוססים על מוצרים שקילים, לכן לא ניתן לדעת בעת ביצוע ההזמנה את המחיר המדוייק, אלא רק את הערכת המחיר. 

לאחר ליקוט ושקילה מתקבל סכום הקנייה המדוייק

 

שירות הלקוחות שלנו יעשה את מירב המאמצים בכדי שתהיו מרוצים!

במידה ויש אי שביעות רצון או לחלופין אי התאמה במוצרים שסופקו ניתן להודיע על כך במייל בוואצפ או בטלפון עד 24 שעות 

ממועד קבלת המשלוח כדי לפתור את התקלה במהירות המירבית.

 

נציג שירות הלקוחות שלנו ייתאם עם המזמין את ההשלמה / החלפה של המוצר וכן את החיוב / זיכוי כספי למזמין.

מוקד שירות הלקוחות שלנו פעיל בין הימים א'-ה' החל מ8:00 בבוקר עד 18:00

ימי שישי עד השעה 13:00

 

050-225-4220